Obsługa
Brandingowa

Do procesu brandingowego podchodzimy holistycznie, rozpoczynając od wnikliwej analizy otoczenia konkurencyjnego oraz – w przypadku liftingów i rebrandingów – dotychczasowej komunikacji marki. Wnioski z warsztatów i analiz pełnią kluczową rolę na etapie rozwoju koncepcji wizualnej, której główną rolą jest podkreślenie strategicznego przekazu marki.

Rodzaje stron www

  • Doradztwo strategiczne

    Zgodnie z naszą filozofią, podstawą wszystkich działań marketingowych są założenia strategiczne, zgodnie z którymi prowadzona będzie komunikacja marki. Nasz zespół podda brand analizie i wspólnie z Klientem wyznaczy założenia i cele marki.

  • Tworzenie tożsamości i identyfikacji wizualnej

    Marka, by skutecznie komunikować się z rynkiem musi mieć unikalny charakter, rozpoznawalny zarówno pod względem merytorycznym jak i wizualnym.

  • Naming

    Nazwa to jeden z najważniejszych sygnałów marki – dlatego pracując nad nową nazwą bierzemy pod uwagę nie tylko konotacje językowe oraz bezpośrednie skojarzenia ale również dostępność domen www i wpisanie się w strategiczny koncept marki.

  • Projektowanie znaku

    Praca nad projektem znaku przebiega w oparciu o wyniki analizy komunikacji konkurentów oraz światowe trendy projektowe. Dbamy o to, by forma i symbolika logo wynikały bezpośrednio z tożsamości brandu.

  • Projektowanie opakowań

    Tego typu strona internetowa zawiera opis działalności firmy oraz ma za zadanie tworzyć jej pozytywny wizerunek. Głównymi elementami stron firmowych jest opis oferty, prezentacja pracowników oraz dane kontaktowe.

  • Kampanie reklamowe

    Tworząc założenia kampanii reklamowych kierujemy się filozofią marketingu 360*, dobierając narzędzia i formy przekazu tak, by komunikacja marketingowa była skuteczna, mierzalna i dokładnie dopasowana do specyficznej grupy odbiorców.

Korzyści ze współpracy

  • 1

    Profesjonalna obsługa

    Nasz klient dostaje profesjonalną stronę internetową jak również kompleksową obsługę, która od początku do końca skupia się na jego szczegółowych potrzebach. Dostosowujemy się do celu jaki klient zakłada i wdrażamy do tego niezbędne działania. Naszym celem jest uzyskanie takiego efektu końcowego aby klient był w pełni usatysfakcjonowany swoją nową stroną www.

  • 2

    najwyższe standardy UX

    Przed projektowaniem i tworzeniem strony www dokładnie planujemy proces zgodnie z najwyższymi standardami UX, aby w efekcie uzyskać najwyższej jakości produkt. Wprowadzamy technologie, która będzie użyteczna i funkcjonalna. Tłumaczymy klientowi na czym polega prowadzenie witryny www i szkolimy go na administratora, aby praca na stronie internetowej była zrozumiała, a sama strona firmowa była prowadzona profesjonalnie. Naszym celem jest, aby klient czuł się swobodnie i bezpiecznie prowadząc swój serwis www.

  • 3

    Unikalny design

    Proponujemy unikalny design, indywidualny projekt graficzny tworzonej strony dostosowany do jej odbiorców oraz brandingu naszego klienta. Mamy masę pomysłów i wymyślimy jeszcze więcej w zależności od wymagań otrzymanych od klienta. Nasz zespół grafików chętnie proponuje ciekawe rozwiązania oraz wzbogaca pomysły klienta. Efektem naszej pracy jest strona internetowa, która ma być sprawnym narzędziem marketingowym z możliwością rozwoju portalu w przyszłości.

  • 4

    Nowoczesne rozwiązania

    Podczas tworzenia stron www korzystany z nowoczesnych rozwiązań a nasz zespół składa się z profesjonalistów różnych dziedzin dlatego możemy zapewnić kompleksowe usługi. Nasze działania nie ograniczają się do zaprojektowania i stworzenia strony internetowej. Mamy do zaoferowania prowadzenie kampanii reklamowej na wielu płaszczyznach, ochronę przed zagrożeniami hakerskimi oraz rozbudowę powstałej strony w przyszłości o nowe funkcje.

Etapy tworzenia
profesjonalnej strony

01

Warsztaty strategiczne i analiza

Prace nad marką rozpoczynamy od analizy sytuacji wyjściowej – przyglądamy się obecnie wykorzystywanym materiałom promocyjnym, poddajemy pod rozwagę konieczne zmiany – przebudowę założeń strategicznych, szaty graficznej, nazwy, etc. Następnie w trakcie warsztatów poznajemy oczekiwania Klienta oraz wspólnie ustalamy w jakim kierunku firma powinna się rozwijać. Tak powstaje tożsamość marki, będąca podstawą dalszych prac.

02

Naming

Praca nad nazwą dotyczy nie tylko marek wchodzących na rynek – często jest integralnym elementem procesu liftingu lub rebrandingu. Poszukiwanie nazwy rozpoczyna się od stworzenia pól asocjacji słownej i mapy skojarzeń. Następnie nazwy poddawane są weryfikacji pod kątem domen, a wybrane warianty weryfikowane są w bazach Romarin i OHIM.

03

Projektowanie logotypu

Praca nad logotypem zaczyna się od określenia kierunków projektowych, stworzenia moodboardów, zebrania inspiracji oraz przygotowania wstępnych szkiców logotypów. Po konsultacji z Klientem wybrane wersje znaku są dopracowywane i prezentowane na wybranych materiałach użytkowych. Na życzenie Klienta prowadzimy także badania percepcji znaku wśród przedstawicieli grup docelowych.

04

Tworzenie Key Visuala marki

Praca nad Key Visualem marki zaczyna się od stworzenia unikalnego konceptu kreatywnego – big idei dopasowanej do założeń komunikacyjnych marki. Key Visual projektowany jest na wybranym materiale użytkowym, stanowiąc wytyczne do dalszych projektów.

05

Projektowanie materiałów użytkowych

materiały użytkowe projektowane są zgodnie ze specyfikacją otrzymaną od Klienta lub w oparciu o rekomendacje Fresh Brand Design. Projekty materiałów stanowią kreatywne przełożenie motywu z KV marki – przy zachowaniu wytycznych brandingowych zapisanych w CI – jeśli marka ją posiada.

06

Kodyfikacja Identyfikacji Wizualnej w formie CI

po zakończeniu pracy nad brandem przygotowujemy dokument spisujący zasady wykorzystania identyfikacji wizualnej marki. Składa się on z trzech częśći: Księgi Znaku (pokazującej budowę znaku, kolorystykę, fonty oraz dopuszczalne zastosowanie znaku), Opisu elementów użytkowych (akcydensy, oznakowania przestrzeni itp.) oraz Przewodnika po tożsamości marki (BrandGuide). Tak przygotowane CI pozwoli w przyszłości zachować spójność komunikacyjną brandu.

07

Launch marki

Etapem finalnym jest wprowadzenie marki na rynek. Proces ten wymaga starannego planowania, nierzadko łącząc się z zaprojektowaniem i wdrożeniem kampanii promocyjno-informacyjnej. Nasz zespół zajmuje się zarówno przygotowaniem strategii wejścia na rynek, jak i aspektem kreatywnym – przygotowaniem materiałów i uruchomieniem kampanii.

Wspópraca z nami zagwarantuje ci otrzymanie profesjonalnej i dopasowanej do twoich potrzeb strony internetowej

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami a my
z przyjemnością na nie odpowiemy!

  • Przedstawienie prototypu utworzonego na podstawie analizy potrzeb klienta.
  • Profesjonalny projekt graficzny odpowiadający obecnym trendom.
  • Skomponowanie treści zgodnych z tożsamością marki
  • Optymalizacja SEO oraz integracja z Google AdWords oraz innymi systemami reklamy.
  • Stworzenie responsywnej strony, która będzie wyświetlana na wszystkich urządzeniach mobilnych.
  • Przygotowanie administratorów do swobodnego i bezpiecznego prowadzenia strony
  • Zabezpieczenie sklepu przed próbą włamania, testy bezpieczeństwa.
  • Uruchomienie sklepu na wybranym przez klienta lub zaproponowanym przez nas hostingu.

Contact

Office POZNAŃ
Fresh Brand Design Sp. z o.o.
ul. Wielka 18/11,
61-775 Poznań
NIP: 778 14 61 170
tel. +48 61 854 20 60
fax +48 61 854 20 90
e-mail: office@fresh.com.pl
Show on map
Office WARSZAWA
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
tel. +48 22 223 66 30
Show on map

Wyślij zapytanie

Files must be less than 10 MB.
Allowed file types: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html pdf doc docx odt ppt pptx odp xls xlsx ods xml bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
facebook icon